FAQ
MamaMaria heeft een persoonlijke en vriendelijke klantenservice!
maatwerk
Voor alle webshop bestellingen geldt: niet goed, geld terug. Mits binnen 10 dagen hierover contact is geweest per email of telefoon en we geven het aankoopbedrag terug, letwel: ex. de verzendkosten. Artikelen mogen niet gedragen zijn, onbeschadigd en met alle labels en hygiene kruisje er nog aan vast.
Maatwerk kan niet geruild of gecrediteerd worden. Wel geretourneerd en aangepast zodat het 100% naar tevredenheid is!
Dat is geen enkel probleem. Bij het invullen van je opgemeten maten gaan we samen de passende combinatie maat samenstellen. Hierover is altijd van te voren contact.
Ja, voor kleine aanpassingen zoals bijvoorbeeld de rugnaad of de pijpjes die te wijd zijn kan je contact opnemen en kijken we samen wat er moet gebeuren. ALLEEN bij MamaMaria ontwerpen. Het is bijna altijd kosteloos.
Mocht het nou heel erg tijdrovend zijn, bijvoorbeeld een andere cupmaat maken of extra padding innaaien, dan zal ik vooraf aankondigen of het extra kosten met zich meebrengt. Mijn uurtarief is dan 50 euro per uur.
Nee, absoluut niet, daar ben ik heel duidelijk in. MamaMaria is een gerespecteerd merk dat staat voor originaliteit, de beste kwaliteit en veel keuze in design op alle fronten. Er wordt niets van een ander merk gekopieerd of aangepast.
De levertijd is afhankelijk van de drukte op het atelier en of je maatwerk hebt besteld. Van april t/m juli (het badpakkenseizoen!) hou dan rekening met een levertijd van 3 weken. Maar als je iets besteld hebt dat op voorraad (uit de categorie klassiekers) is, dan zal het meestal in 1-2 dagen worden bezorgd door PostNL. Voor België is de levertijd dan meestal 3-4 dagen.
Je kunt je badpak /bikini het beste na het zwemmen goed uitspoelen met kraanwater. Weinig of geen zeep gebruiken. Chloorwater is heel schadelijk voor alle soorten stof, ook voor badpakkenlycra en wordt dan ook sterk afgeraden in zwembaden waar je het chloor duidelijk ruikt. (ook al zijn alle MamaMaria lycra's in principe ook als "goed" getest op zout- en chloorwater, ik kan geen garantie geven op artikelen die aangetast zijn door chloor).
Ja, zeker, ik ben een voorstander van duurzaamheid! Koop je ook een nieuw badpak, dan herstel ik je oude badpak helemaal gratis, indien mogelijk. Soms is het badpak te versleten en het elastiek vergaan. In dat geval kan ik er niks meer mee, helaas.
Ook als je geen nieuw badpak koopt en er is een naadje los geschoten dan is herstellen gratis.
Mocht je een MamaMaria badpak willen laten herstellen zonder een nieuwe aanschaf dan is mijn tarief 50 euro per uur ex BTW.
Opsturen mag, of even langsbrengen. (wel van te voren contact met mij opnemen!)
webshop
In de winkel kunt u pinnen, met creditcard of bankpas en contant betalen. Mama Maria’s webshop accepteert iDEAL betalingen voor Nederland, buiten Nederland kunt u veilig en eenvoudig met Paypal (en dus ook met Visa/ creditcard) betalen. Een maatwerkbestelling wordt vooraf gefactureerd per e-mail en kan u via uw eigen internetbankieren betalen. |
Als je niet kunt vinden wat je zoekt in de MamaMaria collectie, of je hebt een speciale wens of bijzondere maat, maak dan een afspraak voor maatwerk. Omdat het arbeidsintensief werk is, kan dit niet per e-mail en is het echt nodig om persoonlijk langs te komen. Ook voor borstprotheses is er vaak een mooie oplossing.
PS Er wordt nooit een ander merk badpak nagemaakt, en geen reparaties gedaan van andere badmode dan MamaMaria!
Ja dat mag, mits u zelf een duidelijke omschrijving kunt geven van de afwijkende maat. Dit kan zijn bijvoorbeeld een extra grote cup, smalle bh omvang of een extra kleine heupwijdte (dunne benen). Met dit bijltje hebben wij vaker gehakt! We hebben altijd vooraf contact hierover. Al vele vrouwen hebben dankbaar van deze service gebruik gemaakt.
U kunt bij uw bestelling ook in het tekstvak schrijven wat u graag wilt laten aanpassen.